tirsdag 19. juni 2012

furupanel og plissègardiner

En ufrivillig bloggpause har det blitt, 
og det har rett og slett ikke vært til å unngå den siste tiden. 
For med boligsalg, slutten på mammapermisjonen, ny by, ny jobb, 
ingen barnehage eller dagmamma, nytt hus og oppussingsplaner 
- er det rett og slett ikke rom for så mye annet i vår verden om dagen. 


Nå er den tyngste oppgaven unnagjort 
- i helgen kjørte vi 67 mil til Tønsberg, pakket og tømte Banebakken for rubbel og bit, 
 sov noen timer og kjørte 67 mil tilbake igjen. Hurra! 
Fredag får vi nøklene til vår lille enebolig, 
og èn time etter overtakelse står håndverkere på trappa med anbud. 
Som jeg gleder meg! 
Oppussingsplanene var klare allerede etter første titt i salgsannonsen (noen som kjenner seg igjen.....?) 
- tavlevegg, Cole and Son, hvitmalt tak og plissègardiner er bare noen stikkord. 






Dette blir bra! 

Heng med på forandringene på bloggen, snart vanker også en gi bort - 
for å dele mitt gode humør over alle gode ting som har skjedd de siste månedene.


Fin uke til deg! 
: )

12 kommentarer:

  1. Ohoi...spennende og hektiske tider! Jeg gleder meg til fortsettelsen :-) Masse lykke til!

    SvarSlett
  2. så herlig! gleder meg med deg:))
    det blir superlekkert - gleder meg til å følge deg og dine glade valg:)
    god klem!

    SvarSlett
  3. très jolies photos!!!^^
    bravo pour cette nouvelle vie!!!

    SvarSlett
  4. Heisan
    Gratulerer så masse med nytt flott hjem! Skjønner godt du ikke har hatt tid til å blogge med så mye på programmet! Håper dere vil trives på det nye hjemstedet og ja jeg skal følge med på hvordan det blir!
    Glade dager til dere!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  5. Å så spennende det blir å følge deg videre med det nye huset:)
    Lykke til med alt framover som dere skal gjøre:)
    God klem;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med nytt flott hus, og så deilig det må være å være ferdige med salg og flytting fra det gamle. Det høres slitsomt ut med alt dere har å gjøre, men ting ordner seg jo virker det som. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det med å planlegge oppussing bare ved å se i en salgsannonse, hihi! Jeg gleder meg til å se mer etterhvert! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  7. It's great to hear from you... Congratulations with your beautiful house... exciting and busy moments... Good luck and see you soon :-)

    SvarSlett
  8. Det så ut som et flott hus dere flytter inn i. Gleder meg til å følge med på forandringene:) Lykke til på nytt sted!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  9. Ja Maria, älskade vännen, detta blir verkligen bra!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med et kjempefint hus! Og enda finere blir det helt sikkert. Det må være en super følelse =) Kos deg fremover, men husk å slappe av også innimellom for det blir nok mye jobb framover.

    SvarSlett
  11. Spennende tid i møte!!!
    Ha en super kveld og lykke til videre!!!

    SvarSlett
  12. How exciting!! Høres moro ut!
    Gleder meg til å se mer.
    Ha en fin ny uke! klem Hege

    SvarSlett