torsdag 22. mars 2012


Noe med dette bildet fra le dans la gir meg en god følelse, 
og jeg kan sitte å stirre på det. Lenge. De gode fargene sammen med den 
vakre enkelheten av det hele. Liker det godt.


Vi fikk utkast av boligsalgsrapport og prospekt sendt over på mail i går, 
og det ser virkelig fint ut. 
Leiligheten blir sansynligvis lagt ut på nettet i helgen, 
og da kan jeg vise noen av bildene som ble tatt.



Tusen takk for alle gode ord og tilbakemeldinger på innlegget i går, 
både på mail og i kommentarfeltet - det setter jeg virkelig pris på! 
Jeg må også bare tillegge, at selv om jeg er trist 
- er jeg av den oppfatning at dette er en bra ting, 
og jeg gleder meg til alt det gode dette innebærer.
Lille persille får bli ordentlig kjent med familien sin, 
så han slipper å strekke ut armene til mormor på Skype
- bare for å forstå at hun ikke kan plukke ham opp. 
Morfar får trille på tur med barnebarnet sitt, 
strakere i ryggen enn jeg noensinne har sett ham tidligere.
Vi kan bare stikke innom bestefar og bestemor i byen, 
uten å planlegge det uker i forveien.
Og det blir godt. Befriende!


Jeg har det altså ikke helt forferdelig, 
men er midlertidig truffet av noe som kan kjennes skremmende likt kjærlighetssorg, 
og det vet jo de fleste av at det blir bedre med tid.
Og så er jeg jo kvinne da. 
Og kvinner er litt ekstra følsomme. 
Eller?


Fin torsdag 
til deg som kikker innom

: )

6 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, godt å hvile øynene på:)
    Skjønner godt at det ikke bare er lett å bryte opp. Mye følelser involvert i sånt noe, og kanskje litt ekstra med oss kvinner, ja;) Men å få besteforeldre så nært er gull verdt da, både for barn og dere:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  2. Hej
    Jeg skriver til dig fordi jeg gerne vil give dig en award
    Jeg følger din blog på bloglovin' og synes rigtig godt om stilen her ; )
    Du kan se mere om awarden her: http://snullemor.blogspot.com/2012/03/award.html
    Vil du modtage den?
    : )

    SvarSlett
  3. hallo min venn!
    ja her skjer det saker..store saker..
    skjønner godt at du er x-tra emosjonell -
    det er et stort steg å bryte opp - og flytte..
    men så skal dere jo tilbake til vakre nordmøre -
    og tilbake til familie & venner..
    blir nok veldig bra, skal du se.. ta tiden til hjelp..
    den største klemmen fra meg :)

    SvarSlett
  4. det var virkelig et magisk bilde, ble veldig fasinert og inspirert av det jeg også. og så så spennende og skummelt og fantastisk på en gang med de store flytteplanene deres. Forstår godt alle følelsene både den ene og den andre veien, men det er jammen gull verdt å bo nærme familie. så dette blir nok bra tror jeg, selvom det nok og vil innebære savn.
    gleder meg til å se bilder fra prospeketet jeg da.
    mange torsdagsklemmer

    SvarSlett
  5. j'aime beaucoup cette photo!!!
    have a nice friday!! :))

    SvarSlett
  6. Ikke rart det kan være tunge dager, Det er et nydelig hus dere har lagt ut for salg!! Men å bo i nærheten av familien er gull verdt!! Det kommer dere ikke til å angre på!! Lykke til med salg:) Håper dere får ei fin helg!! KLEM!!

    SvarSlett