søndag 18. mars 2012

soveromsvegg



..noen glimt fra soveromsveggen.
Elsker virkelig denne klokka fra Ellos, 
og etterhvert skal den få komme opp på veggen i stua (når jeg bare har jobbet litt mer med mannen).


Seig og trøtt i kroppen etter en innholdsrik og 
veldig deilig helg sammen med en av mine beste venner. 
Så forunderlig og så fantastisk med sånne vennskap, 
hvor man ikke har snakket sammen på lenge 
- men likevel kan fortsette akkurat hvor man slapp når man treffes igjen. 
Godt! 


Håper helgen din har vært fin, 
straks klart for ny uke! 

: )



7 kommentarer:

  1. Enig med deg at klokka er fin,veldig fin soveromsvegg:)
    Ser du har fått tak i loppefunn,alltid kjekkt å finne "lopper"

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. Herlig vegg!!
    ..Og klokken var så kul:)Ellos altså..blir like overrasket hver gang.

    Husker mamma bestilte en påskegul skidress til meg når jeg var 7 år- med rødt bredt plastikkbelte..:/ Stolt som en hane!
    Selvfølgelig fra Ellos..hihi*

    SvarSlett
  3. Veldig fin er den klokka! Har ikke bestilt fra Ellos siden jeg var barn, da maste jeg meg til noen kjøp av klær husker jeg, tror det tok ca tre måneder fra vi bestilte til det kom i posten, det går nok litt kjappere nå :-)! Så fine ting du har funnet i bruktbutikker/loppemarkeder i det siste! Jeg har virkelig glemt å sjekke lokalavisa når det gjelder loppemarkeder! Det er vel hver helg fremover nå! Jeg skulle ønske jeg klarte å holde meg unna loppemarkedene, jeg har et elsk/hat forhold til loppemarkeder! Men jeg dukker nok opp både her og der denne våren også, kjenner jeg meg selv rett... Kanskje vi treffes :-)! Ha en fin ny uke, med energi fra hyggelig helgebesøk. Nå må jeg komme meg i seng, måtte bare ta et glass vin for å bli kvitt helgerestene, hihi. Klem fra Anne.

    SvarSlett
  4. Finfine bilder! Digger klokka, ja!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei, Kan jeg få spørre deg hvor du har kjøpt den grønne kitchenaid du har?
    Takk for svar!
    Mvh D.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du!

      Den har jeg nok kjøpt i USA og tatt med meg hjem!
      Er usikker på om den finnes på det norske markedet ennå,
      men det går nok an å bestille hos en forhandler
      : )

      Maria.

      Slett
  6. Kjempefin vegg!! Skikkelig fin stemning :)
    Grønt er skjønt ja..ble skikkelig fornøyd med krakken! Skal prøve å knipse litt bilder i dag. De mennene ja..hehe. Heldigvis er ikke min av den vanskeligste sorten, men jeg skjønte egentlig godt at han sa nei til helt grønn vegg, det holder masse med en krakk ;-) Ha en fin onsdag du og!

    SvarSlett