tirsdag 13. mars 2012

tirsdag

I dag flommer sola inn igjennom de store, nakne vinduene i Banebakken, 
en herlig lysstripe treffer huden min mens jeg sitter med kaffekoppen i stolen ved vinduet.
Den sender ikke bare lys, men massevis av energi -
og jeg kan kjenne overskudd og humør bare fylles opp. 
Love it!



Et par svarte, semskede sko med kilehæl (gave fra snill mann) skal forhåpentligvis avløse 
mine godt brukte sorte Converse utover våren og sommeren. 
Elsker dem virkelig, og har bestemt meg for at de skal brukes flittig 
(selv om det skremmer meg litt, det er jo så behagelig med flats!).


De brune glassvasene fra Åhlens har jeg tenkt på lenge, 
og i går fikk de bli med hjem og har funnet sin plass i vinduskarmen. 
Kicker skikkelig på forget glass om dagen. Digger!




Fin tirsdag til deg som stikker innom!

10 kommentarer:

  1. Så deilig med sol, her er det grått og trist i dag... kos deg i solen og ha en fin Tirsdag ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Er utrolig sprekt med farget glass :-) Fikk lyst til å ta meg en tur på Ählens selv ! Ha en fin fin tirsdag!

    SvarSlett
  3. Sol og fri hørtes fint ut!! Her er det grått, og jobb :) Ha en fin tirsdag du og!! KLEM.

    SvarSlett
  4. Så stilige vaser! Ha en fin solfylt Tirsdag!
    Tusen takk for hilsen fra deg! Her går det i 100 kan man si!
    Mye igjen før fredag..
    klem Hege

    SvarSlett
  5. Ja, i dag er det virkelig flott
    vær ute - og det er sååå herlig!! :)

    Åhlens, hmm.. kanskje jeg må titte innom der
    en dag. De har jo så mye fint, men glemmer ofte
    å titte innom. Hver gang har jeg alltid funnet noe
    småtterier ;)

    Ønsker deg en super dag, frøken!

    ..og takk for alltid så koselige meldinger fra
    deg! :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  6. Hej gumman! Inga pengar på mob. Ær på jobb så svarar hær :) Hade gærna kommit til dig i kvæll men ær fast. Hær. Tyværr. Hoppas du får en fin klæll!

    SvarSlett
  7. Så deilige bilder du viser!!

    Hvis du klarer å lese en hekle oppskrift er det ikke så vanskeligt!
    Jeg måtte lære meg alt fra bunnen av for hekle har jeg aldri gjort før.
    Inne på garnstudio.no kan du søke på sikk sakk teppe så finner du opskriften på akkurat dette teppet.
    ellers ser jeg at prydelig har lagt ut oppskrift på et NYYYDELIG teppe!! ;)

    ang pallesofaer hadde jeg også planer om en deilig utesofa til sommeren!
    Tenkte evnt å trekke madrassen med polkadott-voksdukstoffet fra stoff og stil slik at det tåler vann også.
    Men vi får se. Kan jo kanskje bli palleoverdose:)

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  8. Likte godt det øverste bilde av skoene, kult uttrykk på det!

    SvarSlett
  9. Flotte de vasene, ja:) Og den sola gjør virkelig underverker, fyller opp med energi og godt humør:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  10. Så kule vaser :)

    Og måtte våren bare bli varmere og varmere :D

    Velkommen hjem ♥

    SvarSlett