onsdag 7. desember 2011

Detaljer fra Banebakken






Litt detaljer fra Banebakken i dag. 

Med 25 kg betong i uthuset, 
ble det nok til et par telysestaker til 
- og jeg er glad i dem!
Lyslenka med snøkrystaller fra Åhlens
har jeg ennå ikke funnet en plass til, 
så den henger inntil videre over de doble dørene fra spisestue til TV-stue. 
Og jeg syns i grunn den henger godt der. 
En ensom grein fra et furutre som jeg fant ute på tur, 
har fått plass i et Norgesglass, 
et annet glass har jeg fylt til randen med hasselnøtter. 
Jeg liker Norgesglass, 
 det er ikke vanskelig å se her hjemme.

Nå er glasset fylt med rødt, 
magen er full,
og jeg tenker at det blir nok ikke så lenge til jeg skal finne senga. 
Tomander er like tett i nesen på tredje uka, 
og det begynner å gå litt utover søvnen!
Gjeesp. 

Fin fin kveld til deg!

5 kommentarer:

  1. Knalltøffe de betong lysestakene!!

    SvarSlett
  2. Härligt med naturen hemma hos dig gumman, grönt, ekologiskt, rogivande och inte minst, vackert.

    SvarSlett
  3. Koselige bilder :) Flotte lysestaker! Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!

    Kjempefine betong telysestaker!! Lager du de selv? Utrolige tøffe!!

    Første gangen jeg besøker bloggen din, kommer igjen og la meg til som følger!!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  5. Så mye fin inspirasjon du har. De telysestakene er veldig fine! Og så har dere så fint dørhåndtak!!! Klem fra Anne.

    SvarSlett