lørdag 10. desember 2011

Lørdagskveld

Lørdagskveld. 
Lillegutt i seng etter bad, grøt og kos. 
Rød italiener i glasset. 
Nå begynner det å lukte herlig av kalkunen og rotgrønnsakene 
mannen satt i ovnen for flere timer siden
og jeg gleder meg som en liten unge 
- samtidig som jeg gruer meg -
 til de to siste episodene av Dag.
Jeg elsker den serien.


Tenker på en jeg er glad i, 
som jeg har så lyst å være der for i kveld.
Sterke, modige du. 
Tidene er tunge, men hold ut, 
ikke mist håpet,
-
så kommer du snart over bakketoppen igjen. 
Og hvis du trenger en hånd å holde i mens du jobber deg dit, 
håper jeg du vet - du har min. 


Med ønsker om en
fin og fredfull lørdagskveld til alle der ute.

6 kommentarer:

  1. Så fint et innlegg kjære deg!

    Hørtes deilig ut med den maten der.
    Skal si mannen din er flink. Det er godt
    å kunne senke skuldrene når ungene er i seng.
    Nå sovnet lillemor her også.. Så er det på'n igjen i mårra
    tidlig kl. 05.30 ...

    Huff.. Den du er glad i vet nok det!
    Tankene går til deg!

    Mange klemmer til deg, vennen..

    Kos deg denne kvelden nå.. Det er viktig!

    :)

    SvarSlett
  2. Du är bland det finaste jag vet och Dag, Dag blir jag nyfiken på. Puss.

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde ... og vakre ord.

    Stor klem til deg

    SvarSlett
  4. for en herlig lørdagskveld det hørtes ut som! Dag..hmm.. hvilken serie er det? må sjkke ut.
    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så mye inspirerende og flott i bloggen din! Likte veldig godt dette bildet. Herlige bilder du tar selv også. Jeg likte godt bildet med lysslynga over dørhåndtaket. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  6. Høres supergodt ut Jeg så nettopp på Jamie Oliver som lagde det samme, og endelig kom juletemningen her og gitt:)

    SvarSlett