onsdag 28. november 2012

ØNSKELISTE fra HVIIT.NO





Hver adventssøndag trekker hviit en vinner i ukentlig utfordringen hvor du skal lage en ønskeliste fra hviit.no. Du kan lage ønskeliste til deg, mannen eller barna 
- og delta med en ny liste hver uke fram til jul!
På hviit.no finnes det så mye fint, at problemet ble å begrense seg.... haha.


Denne uka deltar jeg med en ønskeliste til meg selv, som inneholder: 

Ylva Skarp Print - Curiosity
Wally / ByNord
Candle Holder String / Ferm Living
Trekrakk
Pute med neonstjerne
Hallingdal Pute / HAY 
Stor Omaggio Vase / Kähler 
Skinnpuff, Soft Brick
J110 Chair / Poul M. Volther for HAY 
Wire Basket Black / Ferm Living 


Sleng deg med på UTFORDRINGEN, du også!

4 kommentarer:

  1. Så herlige ønsker,kunne tenkt meg alt der eg:)Hviit har så masse fint og kunne tenkt meg nesten alt der,hehe men hadde nok ikkje fått plass til alt,men kjekkt å ønske seg ting:)
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. oh my, ingen dålig önskelista!
    superfint!

    glad 1a advent till dig också.
    kram

    SvarSlett
  3. Så fin ønskeliste og for en kjekk og flott blogg !
    Her likte jeg meg godt :-) la meg til som følger og gleder meg til å se mer :-)
    God helg !

    SvarSlett
  4. Så fine ønskeliste! håper du vinner :-)
    God søndag !

    SvarSlett