torsdag 2. februar 2012

en fargeeksplosjon

...av herlige babyklær fra Me & I ble hentet på posten idag. 
Knalloransje, turkis og brunt. Herlige skyer. 
Jeg er glad i de klærne, og må alltid jobbe veldig med meg selv for å ikke 
bestille mer når jeg får et skjema utlevert.






Fine?

...i postkassen lå det ferskeste rom123, 
og jeg gleder meg til kvelden kommer og lille persille ligger under dyna. 
Stille i huset, stearinlys, tekoppen og bladet.
Persillen er nemlig fortsatt ikke i form, og det er slitsomt både for ham og for foreldrene når 
han er mer grinete i løpet av en dag enn hva han er blid.... sukk. 
Krysser fingrene for bedre dager like om hjørnet!


Ellers har vi vært på 8 måneders kontroll idag, 
jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; 
tia flyg, asså!
9.1 kg og 72.5 cm har den lille knerten blitt, 
ikke mye som tyder på at han kom fem uker før tiden lengre!
...og bra er vel det 
: ) 


FIN 
torsdag til deg.

6 kommentarer:

  1. Fine klær! Også skyer da... Sukk. :)

    SvarSlett
  2. Så fine klær!
    M&I har så mye lekkert
    for de små. Har kjøpt en
    kjole til minstemor som er så
    lekker! :)

    Masse god bedring til knerten!!

    Klem

    -Ida-

    SvarSlett
  3. Kjempefine barneklær!! Ingen tvil om at tida flyg ja, jeg henger ikke med :) Jeg er på jobb i kveld, men Rom123 ligger hjemme å venter på meg! Jippi :)
    Ha en fortsatt fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  4. Ja tide flyr det er sikkert og visst....da veier din mer en min på 8 mnd kontroll;) tror han var 8,1 kg;) Fine og fargerike klær!

    SvarSlett
  5. Ah, skjønne. Jeg er EKSTREMT svak for babyklær :)
    God bedring til den lille, håper det ordner seg snart.

    SvarSlett