onsdag 22. februar 2012

liebster blog award










Lene med bloggen Galleri Bo valgte Banebakken som en av 5 blogger
da hun delte ut Liebster blog award - en liten utmerkelse til blogger man
liker, som har under 200 følgere. Så utrolig hyggelig!
Og for en fin måte å oppdage nye blogger på.
Tusen takk, Lene!

...når jeg nå mottar denne awarden, er det min tur å sende den videre
- til fem fine blogger jeg liker godt...

Mine fem fine :
Elv´s 
365 ting jeg liker 
Deas og Mia 
Hapel
Fhager

Sjekk dem ut da vel,
de er virkelig verdt det

 : )

..ser at følgertallet stiger sakte men sikkert om dagen,
superhyggelig at flere og flere vil følge meg!

You make my day!




5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så hyggelig pris å motta, da blir man litt ekstra motivert ;-) Jeg leser også HAPEL, fin blogg :)

    SvarSlett
  2. Hei Maria! Å, så hyggelig at Hapel står på lista di her!!! Tusen, tusen takk! Ha en fin kveld videre! Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Congrats again you have a great blog! ...and thank you for picking me up for the Liebster! Have a nice evening Hug elv

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var utrolig hyggelig og stas og få denne award! Er virkelig e flott måte for å få vist frem gode nye blogger..
    Jeg gir den videre i løpet av uken! Stor klem til deg.
    PS: takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen, det betyr så mye..

    SvarSlett
  5. Tusen takk skal du ha!!! så koselig at du valgte min blogg!

    SvarSlett