onsdag 1. februar 2012

utfordring: vis meg dine pasteller

Fine Lidyll har om dagen en spennende utfordring gående som lyder; 
vis meg dine pasteller 
- og i Banebakken, ja, der er det ikke mangel på akkurat det!
For meg er det søteste vintage kaffeserviset fra Arcopal nærmest en definisjon på pastell,
og jeg har derfor valgt ut det som min pastell-favoritt.

Her kommer en liten smakebit ;






...litt inspirert av Lidyll kanskje... ? Hihi.
Det vakre Arcopal serviset forelsket jeg meg i da jeg så det inne hos nettopp henne
for over et år siden. Lykken var stor da Hjem i Tiden hadde det på lager og 
Banebakkenmannen sørget for at jeg kunne ta det med meg hjem. 
nydelig...

Sjekk ut flere herlige pasteller
eller heng deg med på utfordringen HER.




Fin 
onsdag til deg...
...fra meg.

: ) 

11 kommentarer:

  1. Nydelige pasteller hos deg, kjekt du la igjen et spor av deg hos meg, slik jeg fant deg ☺
    Gleder meg til å følge deg videre..
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Hei du!*smile*
    ...du dette var et særdeles morro innlegg for meg å lese kjenner jeg! Det er jo bare så artig at du finner inspirajon hos meg-sånt smelter definitivt et bloggehjerte!*smelt*

    ...og koppene, ja, de er jo like nydelige som alltid! Jeg er jo så betatt at jeg har gått i hop med en liten hamstring av dem...*ler* Tusen takk forresten, for at du er så søt og god og nevner og linker til meg...jeg bare smiler fra øre til øre jeg nå!

    ...Supert bidrag!
    Go`klem til deg

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder,pasteller er fint:)

    SvarSlett
  4. De fineste kopper jeg længe har set :-)

    SvarSlett
  5. Nydelige kopper...
    ha en fin dag

    SvarSlett
  6. Fineste koppene! Ja, disse passet virkelig til utfordringen:-) Tenkte også å hive meg med, men her i heimen er det lite pasteller. Men jeg må vel klare å finne noe.. *tenke*
    Ha en fin dag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Vakre kopper og nydelige bilder!! hilsen mariann

    SvarSlett
  8. Herlige pasteller!!!!!
    Fin fredagskveld til deg :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. Fint foto med kopparna och det vackra underlaget med turkos botten och blommor. Som en dröm.

    SvarSlett
  10. Så vakkert servise! :)

    Lykke til i konkurransen.
    Pst: Bli gjerne med på Løv lotteriet mitt. :)

    SvarSlett