mandag 27. februar 2012

inspirasjon: kreative plasser






Via Pinterest. Kilder: 1,   2  3  og  4.


Velkommen mandag! 

Ny uke, nye muligheter. Ekstra stor glede i Banebakken - nå har mannen endelig litt ekstra fritid noen 
måneder. Mer tid sammen, og det skal bli så etterlengtet godt. Endelig skal jeg få startet på og gjort 
unna noen små prosjekter jeg har hatt i tankene lenge. Blant annet har jeg planer om å male en gammel kakkelovn vi har stående i spisestua hvit. Det blir veldig spennende. Fredag reiser vi til sol og strand, 
vårfølelse og Converse som har vært gjemt over vinteren er tilbake igjen. 
Godt! 


Fin
uke 
til deg!

8 kommentarer:

  1. Åh, ikke lenge igjen da nei. Så herlig.
    Nå har jeg blitt hektet på Pinterest. Så gøy :)

    SvarSlett
  2. Herlig inspirasjon, vennen! :)

    Dere er såå heldig som skal
    dra til varmere strøk... Litt misunnelig
    kjenner jeg ;) *hihi*

    Har en bror som skal reise med familien sin
    til Thailand nå i 1 mnd og slikke sol og slappe
    av... Ikke feil i disse vinter måneder! :)

    Ønsker deg en superduper mandag!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Deilig inspirasjon og favoritten min var nok bilde nr 2 ;)
    Hpoer du får en deilig uke;)

    KLems

    SvarSlett
  4. cool inspiration! wish you a nice day! svenja

    SvarSlett
  5. her var det mange flotte arbeidsplasser...har ein som eg skal lage eg og og treng inspirasjon. Herleg med prosjekt som kan gjennomførast :) Kjekt at mannen får meir tid og kos dykk i varmen!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Så deilig å ha manne litt mer hjemme da :)
    Kooos dere på tur. Det blir sikkert skikkelig deilig!

    Her titter vi stadig på hus i retning Moss.
    Kanskje vi har kjøpt når dere kommer hjem? ;)
    Skikkelig skummelt og kjempespennende på en gang.
    Klæm

    SvarSlett
  7. herlig inspirasjon! hørstes godt ut med mannen mer hjemme! nyt det!

    SvarSlett
  8. I like very much these creative places

    SvarSlett