lørdag 18. februar 2012

ser du noe du har lyst på ?





....så gi beskjed, da vel

: )

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Du! Du har ikke et større og mer detaljert bilde av det FINE turkis//blå vatteppet vel??? :)

    Send meg en mail da vel, om du vil :)

    idasussanne@live.no

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hvis ikke Sukkertøy Ida vil ha det
    vil jeg gjerne ha det ;)

    Masse fint her!

    SvarSlett
    Svar
    1. ..kan sende deg flere bilder på mail, så får du se nærmere : )

      Slett
  3. Hei!

    Eg likte veldig godt plakaten frå Cathrineholm og ve gjerne ha den viss du vil bli kvitt den :) E-posten min er: gurohuu@hotmail.com

    SvarSlett
  4. hei du.
    de gamle små rammene, kanskje?
    du finner meg på bloggen eller her: apenthus@gmail.com

    SvarSlett