fredag 24. februar 2012

litt nytt





....fire små kopper fra Bloomingville med nydelig mønster og farger, 
en grønn skjønnhet (elsker elsker elsker fargen) i glass - også fra Bloomingville -
en øyenstikker (den orange tapen er bare midlertidig...) og et lite gevir kom reisende til Banebakken fra 
Hjem i tiden for et par dager siden. 
Er helt oppslukt i den vakre grønne fargen på glassvasen, 
kan nesten ikke slutte å se på den! 


Så utrolig hyggelig med mye aktivitet her inne nå om dagene, 
veldig moro og inspirerende for lille meg! 
Hva synes du forresten om den nye headeren min? 
Nå tror jeg endelig jeg har greid å få til en jeg er fornøyd med... 
men fremdeles litt usikker på rosa eller svart ?


GOD HELG 
til deg 

: ) 


2 kommentarer:

  1. Så lekkre ting du har fått i hus:)
    Ønske deg ei flott helg!

    SvarSlett