torsdag 23. februar 2012

fashionable favoritter









alle bilder via Pinterest

...hodestups forelsket i de kule smykkene designet av Tero Kuitunen hos RK design.
...Michael Kors klokke får hjertet mitt til å hoppe over minst to slag. 
...denne enkle, men pene clutchen fra Julie Apple passer meg perfekt. 
...hvis jeg begynner å spare nå, kanskje jeg kan flette håret mitt slik om 20 år?
...baggy jeans & blazer står på innkjøpslisten til våren. Kult og komfortabelt! 


Etter svangerskap og barseltid
med vekselsvis diger mage og hovne bein avløst av gulp- og melkeflekker
- er det vel lov å drømme litt om skjønnhet og mote også?

Lille persille sover en liten runde,
mens kaffekoppen og Pinterest holder meg med selskap.
Fantastisk vær ute idag - sol, sol, sol!
Umulig å ikke ta en tur ut med vogna.
Frisk luft, sol + aktivitet = win. 

Om akkurat én uke vender vi snuten en kort tur til varmere strøk,
og bare tanken gir meg kriblinger i magen! Ååh, så godt.

Fikk forresten en herlig liten leveranse fra
Hjem i tiden på døren i går.
Litt mer om den i morgen!

Ønsker alle som kikker innom en herlig torsdag!

: )


10 kommentarer:

  1. I Love fishtail braids :) & i like the combination of a blazer, a shirt and lots of jewellery as well ;) i guess we got the same fashiontaste :)
    Love Svenja

    SvarSlett
  2. Ja, den fletten var ikke dum. Må nok spare "bittelitt" jeg og :D
    Jeg drømmer om å få stusset slitte tupper. Er ikke så storforlangende. Hihi. Men det blir jo aldri.

    SvarSlett
  3. Jeg var også solgt til smykkerne, da jeg så dem hos RK design og pinnede dem straks til et af mine boards på Pinterest:) Hvis ikke jeg får råd til den ægte vare, vil jeg forsøge med nogen lignende i cernit eller fimoler:)

    SvarSlett
  4. clutchen och den där flätan är ju alldeles fabulösa!
    jag säger dock som du.. om jag ska ha en sådan fläta får jag spara i mååååånga år ;)

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en utrolig deilig morgen :-) Og det er så absolutt lov til å drømme om mote og skjønnhet, det gjør i hvertfall jeg! Selvom kroppen ikke er akkuratt slik som før ;-) Michael Kors klokken er helt rå.. Jeg er veldig fan av Marc by Marc Jacobs og jeg da!

    SvarSlett
  6. Faktisk så er det bildet av bolledeigen min fra helgen....så du er en mye mye mye flinkere baker enn meg. Men nå fikk jeg veldig lyst på horn med skinke- og ost. Yummy!
    Jeg begynner på jobb igjen i midten av april. Det blir rart, veldig rart. Hva med deg?

    SvarSlett
  7. The necklace in the first picture ♥ I've had my eye on that for a while. So pretty. Now only to decide what color to pick ;)

    SvarSlett
  8. Åh, de smykkene...
    Har sååå lyst på!!! :)

    Sa du Hjem i tiden?
    Hihi.. jeg fikk også det ;)
    De har jo så mye fint!!!

    Dere er heldige som skal til varmere strøk..
    Jeg vil, jeg vil!! :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  9. Takk for kommentar. KOMMENTARER! Ikke alltid jeg får svart, men setter pris på alle som legger igjen kommentar. Det blir lest! :-) Kjøkkenet er en drøm, det er bare så deilig å endelig endre på noe man er lei!! Lysere og freshere! Corian er bare knall. KNALLFINE smykker i pasteller, er det porselen? Den i lysgrønn, må jeg bare ha!! Pasteller, lyse deilige toner. Vår! Det går mot lysere tider. Ingen tvil. Nå vekkes av fuglekvitter hver morgen. Det er så digg. Og snøen smelter! YES! Ha en fin vinter videre. Signe

    SvarSlett
  10. ah...! love it all!
    (å ja digger de smykkene)
    ..og jammen har du blitt en superpinterester ja :)
    moaklem

    SvarSlett