mandag 13. februar 2012

sparebluss




.....en veldig fin helg i vente, med overnattingsgjester og min aller første morsdag 
- startet bra, men med en kjip avslutning. 
Natt til søndag ble jeg den heldige vinner av magevirus, noe som resulterte i et meget slitsomt døgn.
Usja! Krysser fingrene hardt for at gutta i huset, spesielt lille persille, slipper unna. 


En god trøst, er tanken på sol og varme om bare et par uker. Mmm....
Og jeg skribler på en pakkeliste. 
Hva er viktig å huske/pakke når man reiser med spedbarn?



GOD MANDAG
fra meg 
til deg

: ) 

6 kommentarer:

  1. Huff, ikke godt det nei.
    Her i huset er det Mannen som ligger. Skikkelig influensapjusk.
    Hmm, jeg har aldri reist til varmmere strøk med Mathilden. Men jeg skal følge med på hvilke tips du får.
    Håper du får en fin uke.

    SvarSlett
  2. Uff og uff dette var da ikke en morsdag slik du fortjente...
    Håper du allerede er på bedringens vei og at de andre slipper fri!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Kul dekorasjon!! Men ikke kult at du ble syk..god bedring!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ysjj, vi hadde et sånt magevirus sist uke og holder med deg at det er enormt slitsomt, ihvertfall for de små... Men hvilken gullerot du har, sol og varme. Vi snakker om å reise bort i april og kan nesten ikke vente.. Håper du blir frisk i en fei og får en fin uke! Tusen takk for din utrolig hyggelige hilsen inne hos meg, jeg ble så glad. Stor klem Birgitte

    SvarSlett
  5. nice decoration, i like :)
    i just put you into my bloglist, i like your blog so much <3
    would make me so happy, if you would do the same :)
    love, svenja

    SvarSlett
  6. God morgen! Lykten jeg viser på dagens innlegg er fra Tine K, veldig glad i den, men mindre glad i prisen;) hihi....koselig med besøk fra deg ....God valentines dag til dere;)

    SvarSlett