fredag 17. februar 2012

innpakning




..på budsjett. 

En vakker, personlig innpakning trenger ikke koste!
Det er en av (eller kanskje den eneste.. ?) grunnene til at jeg kan like å ha knapt med penger av og til 
- du tvinges inn i tenkeboksen for å finne alternative, billige og kreative løsninger.

Her har jeg brukt tapetprøve bestilt gratis fra maleributiken.se som innpakningspapir, 
hyssing og trekuler. Kortet er av tykt hvitt papir, dekorert med bilde av lille persille og tape
- alt hadde jeg liggende hjemme. 

Jeg har hatt ånden over meg de siste dagene, 
og fått ryddet unna og sortert mye i hyller, bokhyller, skuffer og skap 
- nå står grønnsåpebøtta for tur før fredagen kan nytes i fulle drag med god samvittighet. 
godt med litt orden!


GOD HELG!

10 kommentarer:

  1. Det blei jo kjempefint:)flott at me må ta i bruk kreativiteten iblandt for det er utrolig kva ein kan skape ut av nesten ingen ting.

    Ei fin helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt!
    Denne tapeten i blått har vi som fondvegg på soverommet,
    og restane har eg brukt både her og der:-)
    Veldig fint kort også.
    God helg!
    Mari

    SvarSlett
  3. Hei Maria
    Kjempeskjønnn pakke! Da jeg var liten var visst nok alltid mye mer interessert i fint papir og innpakningen er innholdet i pakkene.
    Og ja; litt smalhans skjerper kreativiteten! Jeg synes det blir ekstra spennende mat her de siste dagene før lønning.
    Glad helg til deg, Maria!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Hei fina!

    Det enkle er ofte det beste og dette var skikkelig lekkert, spør du meg.
    Kos dæ med persillen, Prøysen og bollebakst i hælga!
    Det hørtes trivelig ut :)

    Klæmmings

    SvarSlett
  5. Heerlige gaven :)
    God helg til deg!!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Nydelig & gratis;)
    kan ikke bli bedre!
    ha en fin helg du vakre.
    klem fra Tone

    SvarSlett
  7. Kjempefin, personlig og billig! Den innpakningen var jo rene Kinderegget:-)
    Ha ei deilig helg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  8. Herligste gaven!! :)
    Så fint med søt med pip-pip
    tapeten var... og herligste kulene..

    Nå er det avslapping for fullt her!
    Pepsi max i glasset, chillinøtter i manoskål
    og mor ligger ut på sjeselongen og tar det helt
    med ro og koser seg med blogger! :)
    Deilig med fredag!

    Ønsker deg en fin kveld og helg :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  9. Virkelig inspirerende, elsker de tre trekulene på rad. Virkelig flott!

    Håper du får en fantastisk helg!

    Stor klem
    Birgitte

    SvarSlett
  10. Veldig fint innpakket, delikate farger og flott kort! God lørdag til deg;) Klemmer

    SvarSlett