torsdag 9. februar 2012

tape og fredag på en torsdag







...disse herligehetene kom endelig dumpende ned i postkassa idag. 
Det eneste som bekymrer meg nå, er om jeg faktisk har råd til å bruke dem 
- så fine som de er? 




...og så jeg bare vise fram denne fiiine tapeten, Eldblomma av Josef Frank,
som en av mine beste venninner har tapetsert soverommet sitt i nye hus med 
- det ble utrolig vakkert.

Grattis, Fia og David!


Her har vi flyttet fredagen til torsdag, 
noe som betyr tradisjonell fredagsnachos og film i sofaen i kveld. 
Mmm, herlig! 



smil 
ønsker 
om en fin 
torsdag!

: ) 

6 kommentarer:

  1. Oioioi, her var det mye fint ja!
    *misunnelig*

    Og du har så rett så rett, grunnen til at man får bihulebetennelse er jo at man har hatt en forkjølelse, og gjerne litt for lenge. I mitt tilfelle siden desember. Burde kanskje satt på bremsen litt før ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Rigtig fin tape. Hvor har du købt dem? Sikkert en Etsy shop af en slags:)

    SvarSlett
  3. Heisan Maria
    Fantastiske ruller tape!!! Virkelig små sukkertøy og ja, så spørs det om du orker begynne å bruke dem. Jeg klarte nesten ikke begynne å bruke de fine Washi-tapene mine, men da jeg først mannet (kvinnet) meg opp til å klippe litt av en gikk det lett etterpå.
    Josef Frank kjenner jeg godt til. Storesøsteren min har hatt mani med denne fargerike mannen og tildigere hadde godstolen hennes Josef Frank-trekk.
    Koselig, lun kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Mye fint der :) Jeg har også kjøpt inn litt tape, fordi jeg har forstått at det burde man ha. Men jeg aner ikke helt hva jeg skal bruke de til, hehe :)

    SvarSlett
  5. Masse lekker tape :)
    Kjenner meg igjen. Samler litt på vakre ting,
    men å bruke dem...hehe. Må vell starte å tømme lageret snart...

    Fin fredag i mårra å da ;)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Hehe, det kjenner jeg! Fine ting man vil ikke bruke egentlig :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett