tirsdag 21. februar 2012

fargeprøvevimpelrekkekort


             








































dåp og 60 års dag står for tur, 
og i den anledning vil jeg vise dere enda noen enkle, men søte hjemmelagde kort. 
Jeg har brukt fargeprøver for å lage vimpelrekker, som jeg har limt over en påtegnet "line" på kortet. 
Har du ikke fargeprøver, er farget papir, tapet o.l. også kjempefint. 
Bokstavstemplene fra Chlas Olsson blir flittig brukt. 
Superglad i dem!


I går kom fire pastellfargede Ebay-skatter 
dumpende ned i postkassen...
gleder meg til å vise dem fram i morgen!


Fin 
tirsdag 

: )

11 kommentarer:

  1. Hei og god formiddag, Maria!
    Utrolig flotte kort, sååå herlig med disse vimplene! Sola skinner og vi skal lufte gamle bestemor og reise på Nordbyen handlesenter i Larvik for dit elsker hun å ta en tur.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Sånne vil jeg lage!

    Så "enkelt" og lekkert!
    Kos dæ!
    Klæm

    SvarSlett
  3. kjempefine!
    gleder meg til å se hva du har handlet på Ebay!!
    ha en fin dag fine Maria:)

    SvarSlett
  4. have a nice day maria:) those cards look so pretty! I like the idea with the stamps!
    Hugs, Svenja

    SvarSlett
  5. Kjempefine kort, det er så dekorativt med vimplar. Får lyst til å anskaffe meg sånne stempler:-) Lurt å bruke det til kortlaging. Inspirerande!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine da ♥
    Også i lystige vårfarger! I like!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar på bloggen min, så fine kort du har laget;)) Alltid så mye fint her inne hos deg...klemmer fra W ...venter også spent på å se hva du har handlet på Ebay;)

    SvarSlett
  8. Så fiiine:)
    Disse likte jeg kjempegodt!

    SvarSlett
  9. God morgen!

    Beklager litt sent svar, måtte lande litt etter åpningen...

    Vi har dessverre ikke de gamle europa kartene på lerretom det var det du ønsket deg . Vi har et par stykker som er ganske nye ( fra ca 2004 og oppover), de er på papir og har ikke trestenger. Men jeg kan gi deg en lyd om vi får inn i løpet av våren.

    Nydelig blogg du har!

    klem fra meg :-)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte kort. Oppdaget bloggen din for noen dager siden, og likte den så godt at jeg gir deg en Liebster blog award.
    Les mer inne på min blogg:)

    Fineste onsdagen til deg :)

    SvarSlett
  11. kjempefine kort
    kan jeg få dele dem hos Foreldremanualen, kanskje?
    :)

    SvarSlett