lørdag 18. februar 2012

DIY bursdagskort og partyhatter

Her har jeg igjen brukt av det jeg har liggende : 

bokstavstempel fra Chlas Olsson (fantastisk anvendelig og veldig pent)
tape
gråpapir
hvitt tykt, papir/kartong
hyssing 
hobbylack 
fargeprøver 






....lekende lett... 


Disse tomme toalettrullene har jeg spart opp og klipt ut til små kroner 
- de skal spraymales med KEM-spraymaling jeg har stående og festes strikk på, 
og VIPS så har vi ferdige prinse- og prinsessekroner til lille persilles aller første bursdag 
om noen måneder (jeg liker å være god forberedt).


Siden far har vakt også denne helgen, 
er lille persille og jeg på tur ut for å handle inn maling og 
ingredienser til fastelavensboller. 
Kos! 


GOD 
LØRDAG!


9 kommentarer:

  1. åh, vilka fina ideer!
    De ska jag komma ihåg.
    Och de där bokstavsstämplarna, de måste jag kolla in!

    tack för din fina hälsning till vårt lilla jubileum.
    En fin helg till dig och din familj!

    SvarSlett
  2. God formiddag snupp!!
    ..så mange kreative duppeditter du viser her!
    Jeg DIGGET dorull kronene!!
    Det syntes jeg var skikkelig kult!!

    Håper du har en fin helg!
    Nå skal jeg og Wilma ut på tur mens Stian fortsetter å skru *ler*

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Hei på deg! :)

    SÅ genialt med dopapir-kronene!! Den ideen skal jeg jammen stjele!! Snuppa fyller 3 år neste helg. ;)
    Er i full gang med planleggingen. Takk for herlig inspirasjon!

    Og forresten. Gensere strikkes IKKE på bestilling. Hihi.. Har såååvidt tålmodighet til å strikke til mine egne. ;)

    God helg til deg! Klem :)

    SvarSlett
  4. Fine ideer! Dorullkronene var jo utrolig søte. Perfekt til små hoder. :)

    Fin lørdag til dere!

    SvarSlett
  5. awww so cute :)
    enjoy your weekend :)

    SvarSlett
  6. Såå søte, tar med meg dorulltipset videre ☺
    Ha en flott lørdags kveld ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  7. Herligt å kreativt,blir
    Nok en perfekt bursdag;)

    Ha en fin helg og vinter ferie:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hei snuppa!

    Så kreativt med de dorullene...
    Herlig asså og takk for tips! :)
    Det må jeg prøve til minstemor
    sin bursdag.. Men, det er jo i desember
    så da har jeg mange måneder på meg...

    Her er det avslapping i kveld. Her har vi
    vasket og ryddet masse i dag... Enda er vi
    ikke ferdig... Den boden nede er fylt opp med
    masse sjit asså... Nå skal ting på gis bort på finn ;)

    Kose deg med lille persillen din ;)

    Mange klemmer!

    SvarSlett
  9. Takk for et suuuperinspirerende innlegg! digget både dorullene og fargeprøvene!!!

    SvarSlett