fredag 10. februar 2012

fredag





...nydelige roser og kult sølvsmykke til morsdag (2 dager før tiden sa du? Jeg har alltid vært veldig utålmodig).
Smykket er forøvrig til mor fra mor selv, mannen rynket på nesa da han fikk se det 
- og det er kanskje litt accuired taste - men jeg digga det! Hva synes du?
Jeg fant det til hele 70% redusert pris hos A&C, 
så det ville vært galskap å gå fra det til den beskjedne prisen.

En av mine yndlingsdamer har kommet opp på døra mellom stuene,
og MøbelPøbel var inspirasjonen da jeg puslet med et lite halskjede av treperler og hyssing i dag tidlig.


kveld sitter far rundt pokerbordet med gutta.
I TV-stua flyter interiørbladene utover bord og sofa, LØV te trekker i kanna, 
Sigur Ros spiller på Genevaen mens spisestuebordet er fylt opp med hobbylack, trekuler, 
tape, pensler og forskjellige papirer. 
Ikke så vanskelig å forstå at mor er alene hjemme.


Håper du har en minst like fin 
fredag som meg. 

: )

GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Synes smykket var superkult jeg!!
    Høres ut som en fantastisk deilig kveld.
    Slo meg løs med fingermaling i går kveld, og slike barnslige kreative øyeblikk er deilige ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Lyder som en dejlig fredag aften.
    Fine blomster og smykker:)
    Rigtig god weekend til dig:)

    SvarSlett